راهنمای دریافت پست الکترونیکی دانشگاه تهران (ایمیل دانشگاهی)
پیش نیاز دریافت پست الکترونیکی، دریافت شناسه یکتا میباشد و افراد مجاز به دریافت پست الکترونیکی دانشگاه تهران عبارتند از:
دانشجویان مشغول به تحصیل و فارغ التحصیلان، اعضای محترم هیأت علمی، کارمندان، محققین پسا دکتری و فرصت مطالعاتی و اعضای هیأت علمی وابسته.
دانشجویان ورودی جدید پس از انجام مرحله پذیرش حضوری و تکمیل مدارک (ثبت وضعیت پذیرش نهایی) میتوانند برای دریافت پست الکترونیکی دانشگاه تهران اقدام نمایند.
نمودار فعالیت ثبت درخواست پست الکترونیکی دانشگاه در شکل زیر ارائه شده است.
لازم به ذکر است تمامی گواهی های درخواستی تنها از طریق ایمیل دانشگاهی ارسال می گردد، و تمامی دانشجویان باید ایمیل خود ایجاد کنند.