راهنمای استفاده از سامانه تیکتگذاری
- برای گذاشتن پیغام (تیکت) وارد لینک sd.ut.ac.ir شوید.
یادآوری: ورود به سامانه از طریق احراز هویت مرکزی امکانپذیر است.
- در قسمت «خدمات به تفکیک حوزه» خدمت درخواستی را انتخاب نمایید.
- «خدمات پردیسها، دانشکدگان و دانشکدهها» را برحسب مورد انتخاب نمایید.
- ثبت تیکت را کلیک کنید.
- با پر کردن موارد ستارهدار (بخصوص شماره دانشجویی) فرم، درخواست خود را در قسمت مربوطه تایپ و سپس ذخیره نمایید.
- پس از ورود به سامانه میتوانید راهنمای تفصیلی تیکتگذاری را در قسمت «راهنمای کار با سامانه میز خدمت الکترونیک دانشگاه تهران» ملاحظه نمایید.
کارشناسان مربوطه حداکثر تا دو روز کاری به درخواست شما پاسخ خواهند داد.